radio100jozsi Creative Commons License 2006.08.06 0 0 14782

Tudod, hogy potenciálisan mennyi utas akarna vonattal menni akkor, ha az akár 2 óránkét jár ott?

 

Csak megsúgom nem sokkal több mint ma.

 

Az ütemes túlkínálati menetrend átka pedig itt következik be, avagy ha az utasnak nincs mód arra, hogy az állomásra jusson, vagy mert nem is akar, mert messze van, vagy azért, mert így is, úgy is mással megy, akkor hiába a kínálatnak, ha a kereslet nincs meg hozzá. A jövő tervezete meg kissé túlkínálatot képez vasútilag, ami sok eredménnyel nem fog kecsegtetni, de az egész úgy is az 1-es pótlékig fog tartani, ha bevezetik, amikorra rájönnek, hogy ha a vonat mocskos, késik, és továbbra is lassú, na meg nem is érhető el, akkor sok értelme nincs üresen az eddigi ütemtelen menetrendtől eltérően 2 óránként járatni egy Bz-t, mert az utas nem fog szavazni továbbra sem az állomás pénztárában.

 

Előzmény: v_peti (14775)