Logofet
2006.08.06
|
|
0 0
437
|
Sokáig ragozni nekem sincs kedvem. Nyilván nem mindenki meggyőzhető. Nyilván a mérésnek vannak emberi elemei is, azon a szórakozóhelyen amit én irányítok, pontosan látom, egy pincér hogy dolgozik, és ezen nem csak a kivitt sörök és mojitok mennyiségét értem, hanem a vendégekhez való hozzáállásukat. Szememmel. Miközben mérhető az egyéni teljesítmény is, amit pontosan látok a számítógépes rendszeren. Látom, hogy a szakács által elkészített kaját megeszik, vagy félig tele marad a tányér. De látom, hogyan alakul az ételforgalom, az is méri a teljesítményt.
Itt a vita az automatizált mérésen folyik, de én soha nem állítottam, hogy ez 100%-ban lehetséges. Ezért mérik az ügyfelek elégedettségét. Jobb helyeken. Ahool ez érdekes. és következtetéseket akarnak belőle levonni.
Megjegyzés: A ferihegyi taxi-tendert megnyerő cég ügyfél-elégedettséget mér, a kocsiba beépített eszközön jelölheted meg mennyire vagy elégedett. |
Előzmény: Lilia (431)
|
|