"Mennél többet utazol mellékvonalon ( én sokat teszem) annál inkább világos, hogy a mellékvonali utasszállítás, igen, kimondhatóan elsősorban és döntő szempontból szociális juttatás és nem közlekedési vállalkozás."
Ahogy a fővonali vasúti személyszállítás is az.
Sőt, a teljes közösségi személyszállítás "szociális jutatás".
De miért beszélünk folyamatosan a személyszállításról?
Miért nem képezi vita tárgyát az a mellékvonali "0" forgalmú teherszállítás, amiről kiderült, hogy napi párszáz tonna kő, fa, homok néhány mellékvonalon?
A korábban beszúrt adatok szerint egyes bezárandó mellékvonalakon egy évben a MÁV Cargonak 4-500 millió forintos bevétele is van. Ennyire gazdagok vagyunk, hogy erről a vasút vígan lemond?
Amúgy a "liberalizmus" szó definicióját szívesen elolvastam volna Tőled is pro-kontra alapon... :-)