cápaFeri Creative Commons License 2006.08.01 0 0 3917

Hali Ferencke01!

 

Nos az üzemanyagjelzőről csak annyit, hogy nekem kissé mókásan működik. Telitankolás után azt hinné az ember, most aztán jó fogyim lesz! Ez az optimizmus tart kb. félállásig, normális ütemben megy le a km-rek függvényében. Félúttól lefelé kissé begyorsul, de még mindig reménykedsz, hogy lesz vagy 7-800 km benne egy tankkal, mivel elkerüli az 550-et is negyedállásnál. Aztán jön a nagy pofára esés: két nagyobb karika a városban, alig halad túl 600 km-ren és máris alsó vonalon a műszer, elkezd világítani a lámpa.:-(( Könyv szerint 60 lityis a tank. Lámpakigyulladás után 50-52 liter megy bele attól függően, hogy az első kattanásnál, vagy a 12.-nél teszed csak le a kútpisztolyt. Teljesen csurig még így sincs, de szerintem a 60 liter nem is nyakig töltve értendő.:-)

Fogyim eddig: első tankolásnál, sok próbaüzem, stb.: 8,4 Második tank kicsit hasznosabb járatva, de ugyanúgy vegyes üzem (hegymenet, stb.):7,9, majd harmadik végig klímával ebben a kánikulában zömében város: 8,6

Szerintem országúti használatban klíma nélkül egy tankkal el kell mennie úgy 850 km-t is, csak utána legyen 20-30 km-ren belül egy benzinkút!:-)

Ja...amúgy az enyém is 1,4 5a. Poly Silver, de még fiatal. Kezdem néha 3000 fölé pörgetni. (Egy-egy előzésnél néha 3/4 gázpedálállás is van már meg 4000 fölötti fordulat.) Éppen két hónapos, most lépte át a 2100-at, nemsokára megejtek egy olajcserét már csak azért is, mert gyárilag csak félig rakták (a nívón az "1.0 L" feliratnál a nullánál van) és idegesít, ha nincs maximumon. Aztán majd tél után úgy 7500 km környékén is egy csere és utána irány neki a nagybetűs élet: 15000 nél, stb.

Amúgy Zala megyéből..:-)

Üdv!

Előzmény: Ferencke01 (3915)