hmsoft Creative Commons License 2006.08.01 0 0 14497
Egésznapos túrám során kb. 10 szolgálatban levő vasúti dolgozóval beszéltem.
...
Mind-mind azt mondták, hogy IDIÓTA az aki ezt a vonalat be akarja zárni.


Ez az ő véleményük, amit remélhetőleg meg is tudnak indokolni. Az ő szempontjukból a "vonalbezáró" egy idióta, az én szempontomból nem feltétlenül. Kinek van igaza? Mindkettőnknek (a maga igazsága).

A vasút üzemeltetői azóta is számolgatják nettó bevételeiket ha meg nem haltak...

Ha így történt, akkor a vasút üzemeltetői megtalálták a piaci szegmensüket. Ha hasonló fantáziát látna bárki a 11-es vonalban, már megvette volna. De nem így történt - ami persze korántsem csak a vonal "bűne", hanem a komplex gazdasági környezeté. Pl. nem elég turista megy oda, a pénzük meg még kevesebb. Ehhez képest bármilyen Állami Pumpoló a legnagyobb átmérőjű csővel felszerelt szívóberendezéssel nyitna be a magánüzemeltető házipénztárába.

Olyan történeteket, legendákat meséltek el a vasutas vezetők (ahogy ők fogalmaztak: managerek, tudod akik a mekdonáldsznál is vannak) viselt dolgaikról, hogy égnek állt a hajam.

Látod, ők elvannak ezekkel a történetekkel. Ha nem lennének ilyen történeteik, vajon mit csinálnának naphosszat?

hm
Előzmény: Hentes2 (14488)