f_k Creative Commons License 2006.08.01 0 0 14490

Drávafokról fát szállítanak. Hogy mennyit, mennyiért - azt nem tudom, így nem tudom megbecsülni, hogy megéri-e fenntartani.

hm

 

Kiderülhet, hogy az iparvágányokat, ami papíron kb 1500 darab! meg a vonató összekötő stb vágányokat nem érdemes a Te meglátásod szerint fenntartani.

www.vpe.hu itt a hálózati üzletszabályzat(ki kell csomagolni)

az összes iparvágányt a 2006-02-14 i HÜSZ sorolja fel.

 

PHD ez alapján számoltam a díjak PPT-ben vannak, de excellben vannak az állomások és annak 0,1,2,3 kódjai besorolása.

 

Sok cégnek van több km vágánya, ami alig alig üzemel, de sok kicsi sokramegy alapon hálózati szinten jelentős hiszen házhoz viszi a felhasználóhoz a vasutat.

 

HA csak egy 3000 km tranzithálózat marad a meglátásod szerint vagy csak az sem, akkor az nem hiszem, hogy az országnak hosszútávon előnyös lenne.

 

Fővonalak fenntartása akkor is vinné a pénzt, és a jelenlegi állomáshasználati díjat pont a személyvonat fizeti meg az áthaladó, nem fizet megállási díjat, így fordulhat, elő, hogy egy személyszállító vonat többe kerül mint az irányteher, ami viszont jobban igénybe veszi és rongálja a pályát.

 

Könnyen úgy járunk, hogy az autópályákon tőlünk olcsóbb gázolajjal benzinnel rendelkező országban tankolók idehaza nem fizetnek úthasználati, díjat ami az üzemanyagba van beépítve.

 

HA a ténylegesen pályát igénybe vevő nagysebességű irányteher kevesebbet, bagót fizet akkor ez a magyar pályavasútnak nem lesz jó.

 

3000 km re a EU elvárosoknak megfelelően többet kell költeni, de a használók nem fogják megfizetni a tényleges bekerülést akkor komoly gondok lesznek.

 

Pályaépítés fővonalakon kívánnivalót hagy maga után, pl.  Cegléd környékén, a 1-es 2003 ban felújjított szakaszán lassújeleke vannak.

 

Mindebből arra következtetek, ahhoz hogy Magyarországon a tranzit, kamion, vagy tehervonat áthaladjon olyan infrastrukturát kell bíztosítanunk, ami az adófizetőink zsebére megy majd.

 

Haszna nem, lesz, de káros hatása annál több.

 

Egy mellékvonal is a gyenge rossz állapotú helyi közútról vehet le terhet, ha követ, fát téglát, stb kell szállítani, ezért az az álláspontom, ami.

 

Előzmény: hmsoft (14481)