Ez viszont már a közpénzek felelőtlen kezelése!
Ismerni kellene a helyszínt.
Ha szintbeli kereszteződés lenne, akkor kb. 30 m-re lenne a szegedi vasútvonal teljes sorompójától és úgy keresztezné a elég forgalmas Oh-Szentes utat és Gyopáros felé vezető kerékpárutat.
Sorompónál most is a szentesi vasúton túl torlódik fel a forgalom zárás idején, a szintbeli kereszteződés csak segítség lenne ott a "káoszhoz".
Ha a 47-es utat "gyorsforgalmivá" épitik át később, mint vásárhely után akkor is hasznos lesz a felüljáró.
Egyébként szvsz ez a szakasz nem szűnik meg, mivel a szerelvények cserjét ott oldják meg Mezőhegyes és Békéscsaba felé Szentesről, menetrendszerinti járatként, elég takarékosan. A felső rész személyforgalmával sem tudna mit kezdeni a közút a jelenleg ott közlekedő 41X és 26X kocsikkal, plusz járművek bevetése nélkül csúcsidőben.
A villamosítást nem tudom honnan vehette.
Viszont érdekes, hogy sárga párt még sem tiltakozik pedig ahhoz értenek.
Szelidülnek.