Meg kell menteni ami menthető.
Mindent? Miért?
28 ból mind a 28 kevésbé.
28 ból van pár ami jobb sorsot érdemelne.
11 maradhatna.
Hazánk legmeredekebb nagyvasútja ha jól tudom.
13 Franciavágás miatt meghagynám a (Kisbér)-Veszprémvarsány-Franciavágás-Pápa szakaszt, ez most a Pápai osztálymérnökséghez tartozik.
cca 1987 ben ben vonatpótlók járatak akkor újjították fel, igaz nem csúcsminőség de elmegy.
Kisbér-Környe neccesebb
14 lényegi megtakarítás nem érhető el,(nincs állomási személyzet, rádiós vonal) maradhatna
22 nincs személyzet maradhatna
23 személyzet minimális, Lendva meg a kisvasút miatt maradhatna
24 rövid szakasz, nem tudom, nagy megtakarítás nem érhető el, végső esetben iparvágányá nyilváníttanám
37 Mesztegnyő-Marcali-Balatonszentgyörgy szakasz szerintem fontos.
62 Hakány-Villány vagy Siklós Villány és a beremendi cementmű miatt maradhatna a többi nem lényeges.
76 teherszállítás miatt iparvágányá nyilvánítva
78** nem tudom Tóték eddig fizettek a felső szakaszért
84 teherforgalom miatt meghagynám, fa, tégla, kő stb
87 felső nem tudom
Ha bezár akkor ott sohatöbbet nem lesz forgalom
88 mivel nincs teher ezért jelenleg kicsi a jelebntősége én nem ragaszkodom hozzá
95 ha felhagják és ne lesz vonat akkor

Kb így néz ki majd a képek a 95 östől nem messze készültek
Ott még a vonatok várakozásához használt fém várót is "félig" ellopták
Jut is marad is....
98 felső meghagynám
90 -es felújjításakor erre jöttek a vonatok
112 napi 14 embernek hiányzik , mehet
126 megszünhet felőlem
129 szintén, Békésről nagyon kevesen használják
127***
nem tudom
Köröshanagyharsány talán lecsúszik még jobban, kár, hogy komádi messze van, íhg Körösújfaluig talán maradhatna
Itt viszont ténylehg meg lehet kérdezni miért nem kerüklt rá a listéátra a 117es? trains.hu is kifogásolta
vvan nagyon rossz állapotú vonal pl 113
meg hasonlók, azok is megúszták
112 kivételével a Debreceni 100-119 csoprt megúszta
mázlisták.