f_k Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14372

Ha igazságosan felülvizsgálnák, kiderülne, pár utassal lézengő személyvonatok elővárost kivéve szép számmal vannak.

 

Ennek PHD költsége ehgy mellékvonalhoz képest 1400-1600 Pályahasználati díj

Mellékvonalon ez a Pályahasználati díj 400-500 Ft

 

Úgy igazságos ha a cégnél meg a társcégnél(BKV) minden vesztességforrást üres vonatot felderítünk.

Elküldjükl a iroda dolgozók zömét, mert egy magáncég nem alkalmazz ennyi embert irodán.

 

Ha hatékonyabb lesz a dolog egy BKV jegy termelői ára nem 500 lesz hanem csak 300 vagy így tovább

 

Ha kiderül vidéken a pusztában a V43+ Bhv+Bhv+Bhv vesztességet termel ki kell váltani.

 

ha csak 20-an vannak rajta akkor busszal.

 

kilomométerenként egy fővonali személy sajnos tönbbet termel

 

A Bz nem húzhat tehervonatot

 

De fővonali drótos Bz sem célszerű mert 5 kocsit nem tud végigellenőrizni a kalauz 3-4 állomásközt lehet táblás megállóról jegy nélkül így menni.

 

V43 ellenben ott bohóckodik a személylel, miközben gépre várnak a tehervonatok.

Nonszensz

 

Én a fővonali megtakarításból tudtam volna erdményt elérni.

 

V43 meg tehervonatokat cibált volna

 

 

Másik dolog:

 

Ha sikerülne a mellékvonalakon a megmaradó részeken teherszállítást fenntartani akkor az pozítívum lenne.

 

Félreértés én nem a személyszállítás mindeáron vaó megtartása melett vagyok

ebben a helyzetben gyakorlatilag reménytelen.

De a 6-oshoz hasonlóan lehetne tehertszállítás az arra alkalmas pályákon.