Ha igazságosan felülvizsgálnák, kiderülne, pár utassal lézengő személyvonatok elővárost kivéve szép számmal vannak.
Ennek PHD költsége ehgy mellékvonalhoz képest 1400-1600 Pályahasználati díj
Mellékvonalon ez a Pályahasználati díj 400-500 Ft
Úgy igazságos ha a cégnél meg a társcégnél(BKV) minden vesztességforrást üres vonatot felderítünk.
Elküldjükl a iroda dolgozók zömét, mert egy magáncég nem alkalmazz ennyi embert irodán.
Ha hatékonyabb lesz a dolog egy BKV jegy termelői ára nem 500 lesz hanem csak 300 vagy így tovább
Ha kiderül vidéken a pusztában a V43+ Bhv+Bhv+Bhv vesztességet termel ki kell váltani.
ha csak 20-an vannak rajta akkor busszal.
kilomométerenként egy fővonali személy sajnos tönbbet termel
A Bz nem húzhat tehervonatot
De fővonali drótos Bz sem célszerű mert 5 kocsit nem tud végigellenőrizni a kalauz 3-4 állomásközt lehet táblás megállóról jegy nélkül így menni.
V43 ellenben ott bohóckodik a személylel, miközben gépre várnak a tehervonatok.
Nonszensz
Én a fővonali megtakarításból tudtam volna erdményt elérni.
V43 meg tehervonatokat cibált volna
Másik dolog:
Ha sikerülne a mellékvonalakon a megmaradó részeken teherszállítást fenntartani akkor az pozítívum lenne.
Félreértés én nem a személyszállítás mindeáron vaó megtartása melett vagyok
ebben a helyzetben gyakorlatilag reménytelen.
De a 6-oshoz hasonlóan lehetne tehertszállítás az arra alkalmas pályákon.