f_k Creative Commons License 2006.07.28 0 0 14317

Nézd!

 

Én mindkét eszközzel utazok.

 

Mivel ahol élek nincs vasút ezért használom mindennap a buszt is, meg vonatozok is, amikor tehetem igen gyakran teszem ezt is. Napközben teszek rövid vonatozást is igen gyakran.

 

Nevezett város 53 ezres.

 

Megszűnt egy jó helyen levő állomásból lefokott megálló /1986 ban áll itt meg vonat utoljára vele édesapám járt igen gyakran innen "Timamér"/, és így ami a vonatnak 5 perc az nekem mivel nem áll meg a vonat helyijárattal körbe + átszállási idő az hazáig 70 perc. ez kocsival 15-20 perc

 

Mivel Észak Déli tengelyű a város így 2x2 sáv meg 1x1 sáv vezet fő irányban a közúton, de közben a lámpák, meg a belvárosba behajtó autók miatt lelassul a közlekedés.

 

Helyi jön percenként összes vonalcsoprt és torlódbnak azaza egyszerr 3-4 utána 3-4 percig semmi + helyközi indul egyszerre 5 percenként, 10-15  és káosz van, de ha a város széle lenne, akkor +3330 fizetne mindenki azért hogy utazzon, vagy a városban lenne egy központi megálló ami szintén problémák forrása lenne.

 

Nekem az a szomorú, hogy teherszállításra használható felújjított mellékvonalat tettek halállistára.

 

Amúgy megnézhetnéd egyszer 2000 szer szállok buszra és kb 1000 szer vonatra egy évben.

 

Egy időben üzleketkötő voltam beutaztam mindent.

 

Vonat kényelmesebb volt. Kipróbáltam a buszopkat is sok irányban.

Busz a Sasadin is beáll.

Pl Székesfehérvár felől 20-25 perc menetidő növekedés nem ritka, de ugyanez Győr felől is.

 

M3 kivezető szintén.

 

Mellékvonalak mentén méregdrágán szolgáltat a VOLÁN és ritkán jár, szombat vasárnap alig jár valami

 

Ha megszűnik a személyszállítás akkor teherszálításra se marad remény.

Élő vágányba is belebontottak, amit a hajnali vonat vett észre pl a 84 esen.

Mi lesz ha üzemszünet lesz?

 

 

 

Előzmény: gabor144 (14316)