gabor144 Creative Commons License 2006.07.28 0 0 14256

Az NSB utasszámnövekedésében nagyon fontos tényező, hogy a közvetlen bécsi, Bruck-Bécs között 140-nel döngető vonatok révén a bécsi elővárosi forgalom részévé vált, és a nagyvárosba ingázók közül azért összejön óránként annyi utas, amiért már érdemes vonatot indítani, a nagyvárosban a dugók és a parkolás valós probléma, ami ültethet autóst vonatra. Valami ilyesmi az oka a mi 2-es vonali utasszámnövekedésünknek. 

 

De ahol nincs a közelben nagyváros, ahol még a csatlakozó fővonalon is csak álom a 120-as tempó, ott minderre nem sok esély van.

 

(Pár évvel ezelőtt, (de már a közvetlen bécsi vonatok bevezetése után) egyébként valaki betett vagy belinkelt ide vagy a nagytopikba egy osztrák cikket, amiben éves utas számadat volt a a Neusiedl-Fertősztm. vonalra. Jó ez az éves adat, mert a tízezres, százezres számok nem igazán szemléletesek, olyan jó soknak tűnnek, senki sem gondol bele, hogy az valójában mennyi utast jelent. De elvégezve a 365-tel, majd a napi vonatok számával osztást, valami döbbenetesen alacsony számadat jött ki egy-egy vonatra. Biztos jóval több, mint a napi 5-6 pár Bz+pót időszakban, de óránkénti emeletes menyéthez nagyon kevés volt.)    

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: v_peti (14230)