f_k Creative Commons License 2006.07.28 0 0 14247

Ha nem találsz benne nagy lyukakat, akkor akár át is veheted azt a vonalat.

Nincs ehhez megfelelő tőkém.

Pár százmillió egy ilyesmi.

 

Másik dolog:

 

A kőbányán áll sokminden.

Egykori Liszkói iparvágány környkén is van sok szétaprózódott KFT.

 

Ez egy ipari völgy.

Vannak honvédségi iparvágányok Verpeléten laktanya van,  Tarnaszentmáriai honvédségi bázisnak van iparvágánya, "Bajpatak" titkos üzemanagtároló is ezen a vonalon van

 

Honvédségi telephelyeken ipari tevékenység is folytatható, lehet nem elég vasutazni jól fizető vasas gépipari vagy ipari tevékenységet is célszerű végezni ami nagy tömegű árúk szállításával jár.

 

Illetve van egy másik kisebb bánya is.

Az is a vasút mellett.

 

Nem tudom ki mikor hogyan veszett össze a Cargo részéről.

 

Az én "logikus terveimhez" megfelelő saját vagy bérelt vasúti kocsik, meg a célállomásokon megfelelő iparvágány szükséges. mert a követ valahol le is kell rakni.

 

Nyíregyházi elkerülő építésekor a 116 -osból kiágazó iparvágány erre jó volt.

 

Többi autópálya mellett is sok helyen van vasút.

 

84 csak indításnál játszik szerepet.

 

Nógrádkövesd-Kistelek kővonatokra biztos emlékszel.

 

Na azt a Cargo jól megszervezte.

 

Én nem vagyok Cargo, hogy saját teherkocsikkal meg ráhatással bombázzam ugyanazt a tulajdonost aki a Recski meg a Nógrádkövesdi bánya tulaja egyben.

Colas Északkő.

 

Személyszállításnál én felújjított klímás Bz iker Bz nélkül nem fognék bele. (körüljárásnál pluszdíjat kér a pályavasút)

 

Pályán létszámkiváltó beruházásokat eszközölnék ami szintén pénz, de megtérülne 1-2 év alatt.

 

Mint mondtam nincs több százmillióm.

 

Előzmény: hmsoft (14244)