14-69 páncélvonat Creative Commons License 2006.07.24 0 0 14047

Laikus nyugat-dunántúliként a következőket szeretném megjegyezni:

1. Nézem a MÁV 2003/4-es vasúti menetrendjének térképi részét és lőn: Győr-Veszprém vasútvonal távolsági közlekedéssel. Mára szárnyvonallá minősítették vissza. Hmm. Menetidő: 2003/4-ben 79 km 2óra 31 perc. Ez azért sok.

2. Nézem a MÁV 2005/6-os vasúti menetrendjét. Ez bizony csak szárnyvonal,  Veszprémben át kell szállni, ha az utas tovább szertne utazni mondjuk Pécs felé. Menetidő kis javulás: 2 óra 25 perc. Azért ez még mindig sok.

3. Elképzelhetetlennek tartom hogy két megyeszékhely, egyetemi város között ne legyen vasúti közlekedés még akkor sem ha a vasútállomás Veszprémben a város peremén van. Megjegyzem Debrecenben az egyetemre kitelepült egy MÁV iroda és növekedett a vasúti jegyek eladása. Igen rossz a MÁV PR-ja. Van ilyen egyáltalán ?