Köszönöm a szép hosszú, tőled megszokott kioktatást.
Ellenben ha az önkormányzati törvényt ( kétharmados) módosítja az országgyűlés, akkor a most ezekre a vonalakra költött pénz, átadása az önkormányzatoknak teremhet olyan helyzetet, hogy megpróbálják saját szükségleteik szerint üzemeltetni.
Már megint a feltételes mód. Okosak vagytok, bezárjátok a vonalat, a törvényt meg talán csak 2-3 év múlva módosítják majd. Addig leromlik az állapota, elgyomosodik, ellopják a síneket, bizbert, mire odajutna az önkormányzati szövetség, hogy üzemeltetni akarja, akkorra olyan sokba kerülne a pályarehabilitáció, hogy a jóisten pénze se lenne rá elég, újra kellene építeni mint a 25-ös vonalat. Ilyen ötlet is csak egy következetes vasútgyűlölőtől származhat.
Addig ne a 200 km/h sebességnél fellépő csillámlás hatása a mv idegrendszerére típuisú kutatások legyen a fő célok, hanem a napi munkához való, adatok beszerzése.
Nem is erről van szó! A teljes tervezett vonalbezárások ellen a topikon még senki se hozott föl elfogadható szakmai érvet, csak demagóg, hasonló tartalmú, érzelmi alapú hozzászólások születtek. De ha részletesen, egy-egy vonal került szóba, akkor bölcsen kitértél a válasz elől, ezzel viszont beismerted, hogy a helyi viszonyokkal nem vagy tisztában, az adataid meg pontatlanok. Nem 10-20%-okat, hanem jóval nagyobbakat tévedtél. Mániád a nulla forgalom, az üresen imbolygó szóló Bz, de arra már nem vetted a fáradságot, hogy a korai, műszakos vonatokat is megnézd. Mert ott alduni valamely kiinduló állomáson már lusta vagy. Olvastam erminavettel tett utazásaidról írt beszámolóidat, egyben se szerepel ilyen. Velem mikor jössz vonatozni?