harpokratesz Creative Commons License 2006.07.23 0 0 4262
no megvolt a Peep Show, így első hallásra elég vegyes a benyomásom róla, kb. a fele album rulez, a többi felejthető. persze eléggé eltér a korábbi Merry lemezektől, főleg hangulatában. gondolom Gara-ék tettek egy sétát valamelyik tokiói peep showba, az ihlette őket, vagy ez is valami kritika szerűség akarna lenni, sajna szövegértés is kéne hozzá. de inkább az jön le, hogy fasza egy hely az ilyesmi. persze ismerve a japánokat, náluk teljesen elkülönül a házasság, szerelem, szex fogalma. abszolut természetes és magától értetetődő dolog, hogy egy japán pasi a családja mellett ilyen kétes helyekre jár, de a legszebb mikor a főnökeik szerzik be a beosztottjaiknak a rövidszoknyás, térdzoknis iskolás lányokat szexuális szolgáltatás céljából. (megj.: így menjetek japán férfihoz hozzá, ezzel a tudattal, különben óriási lesz a csalódás, náluk nem ismert fogalom a megcsalás és a házasságtörés. a szex az egy külön móka, szórakozás).

de visszatérve az albumra, a legjobb számok sorrendben: Mousou Rendez-vous (áááhh, igazi régi merry-s hangulat, a legjobb dal, egyedül ettől melegedtem be), Sayonara Rain (attól függetlenül, hogy szentimentális, nagyon klasszul hangszerelt és Gara hangja egyenesen orgiasztikus), Nameless Night, Ringo to Uso, Bluescat, Retro Future, Peep Hole (mindkettő telitalálat, mint összekötő, jazzes hangulatú szösszenet).

másnak mi a véleménye?