Szia!
Hát......, mindig variálok a dolgaimmal, igyekszem egy kicsit átformálni.Nem azért, mert gyári állapotában nem tetszik, csak mert jó érzés.A TS-em is lassan /1-es, de van rajta bőven Jawa cucc is.A nyár elején a komáromi felvonuláson mellém pöfögöt egy Jáwás srác, és egy darabig "leltározott":))))Persze vannak mellényúlásaim, de engem szórakoztatt.Most a lányom Babettája hezitál egy enduró és egy gyorsasági benyomását imitáló állapot között.
Sajnos Kaposvár nekem messze van,de a rédei tali itt van a szomszédban /80 km/.
Bár akkor fessük a lakást, de levezető programnak nem lenne rossz.Ez ugyan úgy működik mint a többi motoros buli? Többnapos, zárt, belépős?
A kispók erőművet kompletten terveztem, lévén így az egyszerűbb, a Hardy meg tényleg kevés önmagában:)).
Az elsőfék az irányításban is játszik valami szerepet? Az oldalkocsinál sokszor jól jött balkanyarban.Van komplett Etz első telom kerekestől- fékestől, de a Jawa eleje is fog, persze szólóban:))Mint írod neked a pancsi is szuperál.
A nagy űrrel a blokk helyén /eredeti Jawa / kellene valamit kezdenem, oda lazán elfér egy akksi, persze valamennyit a váltó eleje is benyúlna, no meg a seb.váltó mechanika.
Kissé hosszú vagyok, de piszkál egy dolog: mi az igazság, tényleg olyan komplikált a trike irányítása, vagy csak vakítás.Mint már írtam oldalkocsis tapasztalatom van, elég nagy különbség volt átűlni rá.A trike-nál is így lesz?