Egy példa:
Okos létszámracionalizációval most is lehett volna segíteni
pl 84 es
Mátramindszent
4 forgalmista 4-es túr.
keresztek hiányában felesleges
fénysorompó visszajeletésére van egydül igény
Mátraballa
szintén nincs kereszt
4es túr
Mátraderecske, itt van sorompókezelő
féynsorompóval kiváltható lenne
Recsk itt váltókezelő+forgalmista
De keresztek is itt vannak teher is indul.
Tarnaszentmária , Tarnaszentmária alsó két helyn tekerik a sorompót
Verpelét
napközben váltókezelő + 4es túr egy kereszttel
Feldebrő párszor a vjv teker, napközben egy időszakban van sorompótekerő
sorompókezelők kiválthatóak fénysormpóval. 4 helyen
Bezárható egy állomás és két mrh
Ütemesben a keresztek Recskre esnek, teherrrel lehet gond, az zárt állomáson keresztezhet, ha jól tudom.
De a bérköltség így is 68 millió körül volt a pályára költött pénzzel együtt miközben 5 vonatra 86 milliós PHD fizettek így 20 al többet szedett be az állam