f_k Creative Commons License 2006.07.22 0 0 13870

Egy példa:

 

Okos létszámracionalizációval most is lehett volna segíteni

 

pl 84 es

 

Mátramindszent

 

4 forgalmista 4-es túr.

 

keresztek hiányában felesleges

 

fénysorompó visszajeletésére van egydül igény

 

 

Mátraballa

 

szintén nincs kereszt

 

4es túr

 

Mátraderecske, itt van sorompókezelő

 

féynsorompóval kiváltható lenne

 

Recsk itt váltókezelő+forgalmista

 

De keresztek is itt vannak teher is indul.

 

Tarnaszentmária , Tarnaszentmária alsó két helyn tekerik a sorompót

 

Verpelét

 

napközben váltókezelő + 4es túr egy kereszttel

 

Feldebrő párszor a vjv teker, napközben egy időszakban van sorompótekerő

 

 

sorompókezelők kiválthatóak fénysormpóval. 4 helyen

 

Bezárható egy állomás és két mrh

 

Ütemesben a keresztek Recskre esnek, teherrrel lehet gond, az zárt állomáson keresztezhet, ha jól tudom.

 

De a bérköltség így is 68 millió körül volt a pályára költött pénzzel együtt miközben 5 vonatra 86 milliós PHD fizettek így 20 al többet szedett be az állam

 

Előzmény: Törölt nick (13866)