Most óriási a káosz a témát illetően. Az állam képviselője Friderikusznak azt állította csak a személyszállítás átszervezéséről van szó. Ha ez igaz akkor a vállalkozókedvűeknek nem is olyan egyszerű az élete mint először gondoltam, mert bármikor számolniuk kell akár tehervonatokkal is. Ez viszont lehet, hogy szolgálattevőt igényel.........
A módszer mellelsleg helyes a MÁV a maga bürökráciájával életképtelen ezeken a mellékvonalakon. ergo kivonul az állam követelésére. Egyetértek taxxxal, hogy íme itt a lehetőség nem csak a szánkat járatni, hanem megnyitni a godbergwerke kettőt.
Kérdések:
Lesz-e egyáltalán saját kezelésű pálya?
Lesz-e magánvasút aki személyszállításra épít?
Megéri-e saját vontatójárművet üzemeltetni? (Megéri-e bérelni?)
Milyen egyéb bevételi források lehetnek a mellékvonalak mentén? Pl. a szolgálati lakásokat és épületeket is átadja a MÁV? Ha igen a most ott bagóért élőket hogyan lehet komolyabb bérfizetésre bírni? Ha kirakta őket az új tulaj piaci bérleti díjért kiadhatóak-e ezt a bevételt lehet-e a vállalat működtetése érdekében felhasználni?