looksharp Creative Commons License 2006.07.21 0 0 13722

1996-97-ben történt, hogy az autópálya-építés miatt elkezdtek nagyobb tételben követ szállítani a recski bányából. A tréség országgyűlési képvielője rögtön interpellált is az akkori miniszterhez (Lotz), aki a pálya állapotára hivatkozott, majd bejelentette, hogy megerősítik a pályát, hogy 17,5 tovva mellett lehessen szállítani. És ígéretet tett a felújításra.

Ami 2 éven belül meg is történt, bontott 54-es anyagból (1-es fővonal vissznyereményi anyaga).

 

Az M5-ös építéséhez is közúton akarták hozni a követ, a MÁV CARGO egyik lelkes munkatársa "harcolta ki" a fuvart a vasútnak. Sajnos a Szolnoki Cukorgyár Rt.-vel nem boldogult, így 2 éve közúton viszik szinte mindenhonnan a cukorrépát...

Előzmény: f_k (13649)