soonó Creative Commons License 2006.07.19 0 0 265
Hogyan lehet az , hogy egy négyéves munkára használt tranyó csak 60 000 -et ment? Vagy a kollégáé kevesebb idő alatt 30 000-at ? Gyanúús. Én ilyen naftaár mellett odafigyelek , csak akkor indítom be, ha tényleg muszáj menni, tavaly mégis összejött 40 000 km, az idén is már 20 felett járok.
Ha nem nagy távra megy, pl. néhány kisebb várost terít egy nap min. 150 km. Haverom kenyeret hordott 18 000 fős városban, és napi 130 km volt átlag. Ha mondjuk Pesten terít a cigis , akkor is megvan a százas símán.

Szóval azok a cigis autók többet mentek szerintem, azért jönnek elő a hibák, de a használat módja is rengeteget számít. Nekem soha nem volt komoly gondom autókkal. Egy üzlet miatt, pl komolyan gondolkodtunk, hogy visszavásároljuk az egy éve eladott T4-est, mert ismerem az előéletét.

Azt úgy adtuk el piaci ár felett, hogy a vevő /aki az egyetlen érdeklődő is/ volt , elmondta, hogy elege van az autókeresgélésből. És ezt veszi meg , mert látja , hogy jobb, mint a többi, és én is becsületes voltam. Nem járt rosszul.
Előzmény: Törölt nick (264)