BGke Creative Commons License 2006.07.19 0 0 59

Üdv Mazda tulajok és GURUK!

 

van nekem, jobban mondva a barátosnémnak egy xedos6 2.0 V6, ez idáig rendeben lenne, csakhogy ma reggel bexart alattam az autómataváltó ergo van egy NAGY PROBLÉMÁM. (Bocs mindenkitől, de hosszú lesz!!)

 

Tünetek:

Ma reggel 160-as tempóban döngettem az M1-en, amikor is Mosonmagyaróvár előtt az autó egy fékezés után elfelejtette a 4 -ik fokozatot. 1-2xer megpróbáltam kis gázfröccsel rásegíteni, hogy fel tudjon váltani szerencsétlen, de  sajna a motor 7000-ig is elpörgött és nem váltott fel (ez volt a tudatosul bennem a NAGY A BAJ fázis) . Megálltam ("szakértő" lévén ) kinyitottam a motorháztetőt és nagy "hozzáértéssel" tekintettem a benne lévő kütyükre, annyit tudtam, hogy az autómata nivó pálcája a jobb oldalon van, kivettem a pálcát és erőteljes égett olajszagot éreztem rajta, meg némi kis füst is jött belőle. Sejtéseim szerint ez nem jó jel.

 

Ezek után Mosonmagyaróváron 3 órát várta egy autószerelő műhely előtt (reggel 5-8-ig), majd hosszas telefonos konzultációk után (autómataváltó szervíz+szaki) hazaindultam az első 3 fokozatommal, 60-al, 6 óra alatt haza is értem 160 km-ről (20km-t megy 10 percig pihen metódussal)

 

Hazafelé telefonon a 20-300 eFt-os határon belül minden összeget hallotam, hogy ez mennyibe fog kerülni, úgyhogy írom a kéréseimet.

 

Kéréseim:

  1. KÜLDJETEK PÉNZT!!! :-) szlaszámom:111715151-65456456......
  2. Ha valakivel volt már ilyen, vagy a tünetek alapján tudja, hogy mi is a váltó baja, akkor az véssen egy pár sort róla.
  3. Miért van az, hogy az első3 fokozatot rántásmentesen váltja még mindig? Ha egy fokozat tönkre megy az nem függ össze a többivel?
  4. Ha van otthon egy komplett xedos 6 autómata váltód, akkor is írj!