szia!
én eddig 2 csomagot kaptam a miriale-től. szerintük 4-et, ezt egy felszólító levélből tudtam meg, amelyikben a fennmaradó 2 csomag árát hiányolják. (mert amit megkaptam, azt befizettem).
a legnagyobb probléma az, hogy mivel a postaládába nem fér bele a kartondoboz amiben küldik az árut, ezrét a postás:
1. vagy hazaviszi
2. vagy lerakja a bejárati ajtó elé a lábtörlőre, ahonnan az viszi el aki akarja.
normális cég nem küld így csomagot, nem tudja bizonyítani, hogy én átvettem a küldeményeket.
külön tetszik, hogy a felszólító levélen megadott ügyfélszolgálati számot nem veszi fel senki (többször próbáltam, különböző időpontokban), majd közli az üzenetrögzítő, hogy hagyhatok üzenetet, de visszahívni nem fognak, azt ne is várjam. igazán ügyfélbarát!
ha nem tetszik a csomag ami esetleg eljut hozzám, akkor küldhetem vissza... svájcba... persze! egy vagyon lenne, ha regisztrált küldeményként (hogy tudjam bizonyítani hogy feladtam) vissza akarom küldeni.