Olvasva a 10. és 11. pontodat, nagyon csúnya gondolataim támadtak. Idézet tőled, kiemelve egyes (a szerintem lényeges) részeket:
"ha egy települést elkerül a vasút ...... közelebb kell vinni ..... be kell vezetni a vasutat ...... az utcákon át ..... a vonat tömegét a lehető legkisebbre kell szorítani.....nagyobb gyorsulás, kisebb fékút"
Hát szóval így jutunk el az autóbuszhoz. Merthogy ebben pontosan a busz vonathoz képesti előnyös tulajdonságait írtad le! A busznak például már be van vezetve a pályája a faluba.
A 118/119 sok helyen az utcán megy. Ott meg Rinyálnak, hogy nincs járda. Pedig van a túloldalon, és külön kérték a megszünetést a MÁV-tól!!!
Semmi sem jó. :(((
Ha bent megy az utcán, az a baj, ha távol megy az a baj. Ha van vasút az a baj (Komló), ha nincs vasút az a baj (pl. Veszprém-Balmádi). Ha a busz ritkán megy az a baj, ha sok van belőle az a baj (Komló). Ha van tehervonat az a baj (megint Komló), ha nincs teher az is baj. Ha közel megy a házakhoz az a baj (Zalaegerszeg), ha távol megy az is baj. [De ezt már mondtam, de ez nem baj.]
Mindjárt kész a Belga legújabb száma. :)