dulla
2006.07.18
|
|
0 0
13586
|
A probléma nem új keletű „ A vasúti Tudományos Kutató intézet az 1957.évben kezdte meg „ A gépkocsi üzemeltetésének gazdaságossága a vasúti üzemben „ c. kutatási témáját.” Ennek az aktualitását az adta meg, hogy 1956. szeptember 10.-én a közlekedési tárca a megkezdett de be nem fejezett vasútépítés pótlására vasútpótló gépkocsi forgalmat állított be. Ezzel Dunapataj, Kalocsa Baja közötti útvonalon 10 község: Ordas, Géderlak, Dunaszentbenedek, Uszód, Foktő, Bátya, Fajsz, Dusnok, Süküsd, Érsekcsanád bekapcsolhatóvá vált az országos vasúti hálózatba.
Semmi újdonság nincs, a fentieket a VATUKI kutatási anyagából vettem.
Ezt a "vonalat" az első közlekedéspolitikai koncepció vitte el.
Most sor kerül a csatlakozó vonalakra is 151, 153! |
|