hmsoft Creative Commons License 2006.07.17 0 0 13573
Tehát a jelenlegi "A" költséget valamilyen "a" értékkel csökkented, a jelenlegi "B" utasszámot pedig egy "b" értékkel növeled az 58 pont mentén. Mindehhez valamilyen "C" beruházás szükséges.

Az első kérdés, hogy "A", "a", "B", "b", "C" hogyan aránylanak egymáshoz, és konkrétan mennyi is az értékük, milyen időbeli alakulással. Erre egy hozzávetőleges számítás szükséges - így lesz az ötlethalmazból terv.

A második (valójában inkább első) kérdés konkrétan a "C" érték nagysága és időbeli alakulása. Korlátozódhat-e a "C" érték az "a" és "b" tényezőket közvetlenül generálni hivatott, technikai és nem-technikai megoldásokra? Meddig? Mikor lesz szükség a "kis ügyes" intézkedéseken túl, jelentősebb beruházást igénylő felújításokra? Mikor és mennyiben válik az a "C" érték valamilyen "magas C"-vé? Erre is szükséges egy hozzávetőleges számítás, mert a 28 vonal lekaszálásának sarokpontja éppen ez a "magas C" ügy.

hm
Előzmény: antitaxxx (13569)