karesz2 Creative Commons License 2006.07.17 0 0 3

KB 30 éve volt fekvőtankosom, 20 e km alatt a következő gondok:sebváltó 1-es fogtörés, ez garis jav.,  kuplung (betét, kosár - külön persze), kerékcsapágyak, bowdenek (gáz soxor: beteker fém markolat belét szigszalag-semmit sem ér, ezért: elszakad belső-külsőt visszahúz és levág, visszadug és megfelelő helyre pici anyát elkalapál: addíg tart, mig nem lesz rövid a bowden. Láncok fogytak, a (műanyag)fékbetétek alját 10 filléressel megpatkol. Benzincsap, aztán mellette tartályrepedés, kiszárad és kiesik a tanksapka. Blokktörés pecsételte meg sorsát. Nem emlékszem, az idő megszépíti...Kíméltem. Másnak sokkal több baja volt, pl féketéstől vikka felgörbül... 400 km-es túra is volt. Mondjuk mindíg otthon hagyott cserben. Biztos még onkább vigyáztam messze. Motorfelújítás nem volt.50 felett nem ment. Rejtélyes hiba: alapjárat faxa, ha: gurulok üresben a lejtőn ... alapjárat lejjebb megy s majd leáll. Sose jöttem rá.

Rugózás semmi, kormány nyekereg, motor ha feldől, minden szerszám kiborul...

A motoron minden olyan mint a benzincső: 2 vége külön méret, mert a csap IZS-é és vastagabb...

Nosztalgiáztam. Pedálos volt még, bordó, króm sárvédőkkel, jellegzetes szaggal.