A napokban volt egy cikk a Dunántúli Naplóban a 47-es megszüntetéséről.
A cikk korrekt volt, mentes politikai felhangoktól, és höbörgéstől, mégis elszomorító volt.
Ebben Komló polgármestere (Dr. Páva Zsolt) örült a vonalmegszüntetés hírének, azonban sajnálkozott a vasúti kőszállítás megszünése miatti megnövekedő kamionforgalom miatt, és az M9-ről, és Komlói elkerülőútról vizionált.
Elgondolkodtatott, hogy országunkban minden település elkerülőútat szeretne, sőt mit szeretne követel magának adóforintjainkból... Ilyenkor hol van a takarékosság?
Miért van pénz a kamionos cégek miatti károkozás közpénzen való mérséklésére falunként többmilliárd forintos tétel? Egy komlói elkerülő minimálisan 10 milliárd forint. Ez nem pénzszórás? Tényleg "fussa"? Nem lenne nagyságrendekkel olcsóbb egyes mellékvonalakat karbantartani a vasúti teherszállítás megmaradása érdekében?
Megjegyzem a polgármester a buszpályaudvart is ki akarja telepíte Komló belvárosából. Ezzel csak átszállásra késztetti a belvárosi ingázókat helyi buszokra, vagyis a környezetterhelést nem fogja csökkenteni, azonban növelni fogja az ingázók menetidejét, és költségeit...