a 4-nél is úgy jártunk, mint a legtöbb vicinél.
A 4-es mellett lakók kb. 4%-a, vagy kevesebb, vonattal utazik.
Természetesen létezik olyan megoldás, hogy jelentős fejlesztésekkel, ez a szám esetleg meg is duplázható.
amennyiben kétvágányúsítanák a pályát, villamosítanák, a pályasebesség a megállók között min. 100 km/h lenne, és vennének rá pár ( kb. 10 db) két vagy háromkocsis villamos motorvonatot, akkor egy Bp.-Dorog-Almásfűzítő-Győr elővárosi vonat, valószínűleg megközelítené a 10%-os részesedést is.
Látom kezdesz felpörögni...
Itt a nagy kérdés az, hogy csak ha csak a forgalaommal szorosan összefüggő költségeket számoljuk, akkor se hozható-e ki 0-ra a vonalon a személyszállítás egyenlege? Milyen jogon számítjuk itt bele a pályával kapcsolatos költségeket, ha a pálya igazából csak a teherforgalom miatt van. Kap egy alternatív vonat fontossági sorrendet a vonal :-), és kész. Elfér az ütemes Bz, két "szuzukis" között/mögött.
Feltéve, ha a 4-es vonalat át kívánjátok átsorolni "iparvágánnyá"... de akkor viszont tartsa fenn a "Szuzuki" című előadásnak kéne következnie a takarékosok részéről...
Ja és még egy kényes kérdés: ha elviszi megint a Duna, megint vissza építjük drága pénzen, csak egy gyár forgalma miatt, állami pénzen?
(ma kötözködhetnékem van...)