bsasa
2006.07.15
|
|
0 0
13513
|
Természetesen létezik olyan megoldás, hogy jelentős fejlesztésekkel, ez a szám esetleg meg is duplázható.
Milyen jelentős fejlesztésekre gondolsz?Ezen a vonalon kb.20 év óta nem volt "jelentős" fejlesztés.Akkor Tokod-Lábatlan között volt némi felujítás (az 1-es felszedett vágányait ide rakták le kb 7 km hoszban) ill. kb 5 éve Lábatlan bj.nél pár száz méter ágyazatcsere.Azonkívül csak toldozatás.
amennyiben kétvágányúsítanák a pályát, villamosítanák, a pályasebesség a megállók között min. 100 km/h lenne, és vennének rá pár ( kb. 10 db) két vagy háromkocsis villamos motorvonatot, akkor egy Bp.-Dorog-Almásfűzítő-Győr elővárosi vonat, valószínűleg megközelítené a 10%-os részesedést is.
Azért nem kellene eltúlozni ennyire!
|
Előzmény: Törölt nick (13511)
|
|