Igen, Ujszász-Nagykáta között vánszorognak az ICék, bár a múltkor Tápiószecsőig tartott a lassúmenet. A Györgye elírás volt, bocs.
A Hírszerző mávos cikkéhez. Hatásos, bár elvben nem értek egyet azzal, hogy minden állami tulajdon rossz, és minden magántulajdon jó. ( lásd pl EON, áramszünet)
Emlékeztek rá, ezen kormány (jogelődje) vitte a MÁV-hoz 4 éve a volt MOL-os vezetőgárdát. Igértek akkor is mindent, reformot, szanálást, forrásbiztosítást. Nem történt érdemi változás. Azóta újabb vezetőcsere. Akkor ki a felelős? Az állami tulajdon? (És az angol államvasutak? És a Bundesbahn? ) Vagy a konkrét politikai irányítás? Amely-ismétlem- a hatvanas évek villamosítási hulláma óta gyakorlatilag nem fejlesztette sem a pályákat, sem a mozgóállományt. És nem fizette meg a szolgáltatás valós árát, alacsony jegyárakat diktált a mindenkori MÁV-nak. Így eladósodásra kényszerítette. Emlékezzetek, aki tud, a 90-es évek elején még 25 ft körül volt a személy, 45 ft körüli a gyorsvonati jegy Bp-re.
Makopa, ha lehetne az 1990-2000 közötti grafikont is kérném, (2000-2001 között az ábrádon fordítottnak tűnik a viszony) vmint a 2002-2005 ös időközt is. Elfogadom a szakmai kritikát. Bár esküszöm nektek, nem egyszer hallgattam közgazdászok, nem pártbérencek szájából a termelékenység-bérek (nem fogyasztás) összefüggést taglalni úgy, ahogy írtam. A fogyasztás állítólag 2000 körül érte el az 1989-es szintet, nemde?