f_k Creative Commons License 2006.07.11 0 0 13273

1. Beszélünk it a közúti forgalom vasútra tereléséről

 

Van pár mellékvonal, aminek van teherforgalma, nem túl jelentős, de ezt is elveszítjük

 

2 Utasszámlálás, és viszonylati menetjegy

 

Egy 2-3-4-5 részes Bz ben 4 megállóközt is lehet jegy nélkül menni.

 

Mivel a Bhv-hoz képest a kocsik nem átjárhatók.

 

Így rengeteg táblás megállóhellyel, esélyét se látom a korrekt számolásnak.

 

viszonylati menetjegynek vannak hátrányai.

 

1. jelenleg is az üzletszabályzatot betartva egy átszállási kényszer van, míg a Volán-nál adott járatra szól a jegy

Mi van akkor ha valaki megváltoztatja menetközben az uticélját?

 

Van ilyen.

 

Mivel nem tud új jegyet váltani, azért, büntetésre számíthat.

 

 

2007 ben újjabb mellékvonalfelülvizsgálat

 

Kérdem én, megfelelő menetrend nélkül és többrészes Bz szerelvényekkel hamis adatokat fognak kapni.

 

Azt írja hogy az utasnak mindegy, hofgy mivel utazik, csak kapjon megfelelő szolgáltatást.

 

Az én általam beutazott mellékvonalakon pontosak voltak a vonatok, nem mentek el hamarabb a megállókból mint a busz,. lehetett csomagot, kerékpárt szállítani.

Ez busszal megoldhatalan.

Csoportok utazása, vagy csomaggokal utazás egyes Volán járatokon nem vagy csak konfliktusok árán lehetséges

 

Egy példa

Volvo Alfa Regio busz /1-2 éve gyártják darabja 42 millió HUF/ nem rendelkezik csomagládával!!!!!

Most szereztek be belőle, százas nagyságrendekben, ja és légkondi sincs benne.

Credo szűk utasterű, semmi nem fér el benne, légkondi nélküli példányokat látok.

Buszon nem lehet menetközben járkálni, nincs illemhely, és saját tapasztalat:

 

Tájat buszból nem lehet fotózni

 

Nincs elhúzható ablak, vagy ha van, akkor meg annyira imbolyog az úton, meg rázkódik, hogy nem lehet normális képeket csinálni, vonatból meg lehet, így a turizmus ellenes dolog a kerékpáros csomagos példával is le lett írva.

 

Rosszabb a szolgálatás szinvonala, az új beszerzésű buszoknál.

Előzmény: f_k (13272)