Vonalanként 5-6-7 vonattal nem lehet 20-30 vagy 40 buszpár ellen sikeresen versenyezni.
Javaslatok:
4-es
reggel félóránként esetleg óránként vonat
Esztergom-tatabánya viszonylat Almásfüzitői irányfordulással
(Volán ezen az útvonalon halad 30-60 percenként
11-es
óránkénti vagy másfél kétóránkénti közlekedés, sebességemelés ahol még bírná 80 km/h ra
13
Kisbér-Környe között személyzet nélküli állomási kereszt lehetősége Császáron
Így óránkénti elővárosi forgalom.
Esetleg Győr-Veszprémvarsány-Kisbér-Székesfehérvár-/Pécs, Dunaújváros, Szekszárd/
14
átmenő vonatok
/Wien/Bratislava/Hegyeshalom-Csorna-Pápa-Celldömök- Zeg/Nagykanizsa /Horváro. Szlovénia esetleg nemzetközi viszonylatban, eetleg a Balaton érintése
Könnyű motorvonatokkal.
Sopron Csorna-Pápa-Cell- Balaton irány
23
Rédics_Lendva szakasz megépítése teherforgalom elősegítése.
24
Óránként Zalaszentgrót-Zalabér-Zalaegeszeg közvetlen vonat
84
Salgótarján-Kisterenye-Kál-Kápolna-Füzesabony/Eger, Debrecen, Miskolc-Nyíregyháza/
viszonylat kialakítása átmenő utasokkal, átszállási lehetőséggel csazatlakozásokkal.
Budapest-Kál-Kisterenye-Pásztó Budapest körjárat
2-3 irányvonat "kővonat", Mátraballán a farakodás újbóli lehetősége.
Mátraderecskei Leier téglagyár fuvarjainak egy részének közúra terelése és a recski kőbányáé.
152-153
Kecskemét-Fülöpszállás-Kiskőrös-Kalocsa viszonylatú vonat
Több tippem, nincs, tudom pénzbe kerülne, merész tervek, de a Volán részben vagy egészben lefed pár viszonylatot, ha a MÁV tőle tanulna, akkor a megmenthető vonalakon sűrűbben, közlekedne és a városokig, nem pedig értelmetlen csatlakozó állomásokig.
Összes helyen a rugalmasabb ügyintézés esetleg mobil ÁFU-s dolgozó gépkocsival felkeresi az ügyfeleket, akik szállítani akarnak pl Gysev talán így csinálja.
Minden rakodóhellyel iparvágánnyal rendelkező cég rugalmas kiszolgálása.