f_k Creative Commons License 2006.07.10 0 0 13193

Vonalanként 5-6-7 vonattal nem lehet 20-30 vagy 40 buszpár ellen sikeresen versenyezni.

 

 

Javaslatok:

 

4-es

 

reggel félóránként esetleg óránként vonat

Esztergom-tatabánya viszonylat Almásfüzitői irányfordulással

(Volán ezen az útvonalon halad 30-60 percenként

 

11-es

 

óránkénti vagy másfél kétóránkénti közlekedés, sebességemelés ahol még bírná 80 km/h ra

 

13

 

Kisbér-Környe között személyzet nélküli állomási kereszt lehetősége Császáron

 

Így óránkénti elővárosi forgalom.

 

Esetleg Győr-Veszprémvarsány-Kisbér-Székesfehérvár-/Pécs, Dunaújváros, Szekszárd/

 

14

 

átmenő vonatok

 

/Wien/Bratislava/Hegyeshalom-Csorna-Pápa-Celldömök- Zeg/Nagykanizsa /Horváro. Szlovénia esetleg nemzetközi viszonylatban, eetleg a Balaton érintése

Könnyű motorvonatokkal.

 

Sopron Csorna-Pápa-Cell- Balaton irány

 

 

23

 

Rédics_Lendva szakasz megépítése teherforgalom elősegítése.

 

 

24

 

Óránként Zalaszentgrót-Zalabér-Zalaegeszeg közvetlen vonat

 

84

 

Salgótarján-Kisterenye-Kál-Kápolna-Füzesabony/Eger, Debrecen, Miskolc-Nyíregyháza/

viszonylat kialakítása átmenő utasokkal, átszállási lehetőséggel csazatlakozásokkal.

 

Budapest-Kál-Kisterenye-Pásztó Budapest körjárat

 

2-3 irányvonat "kővonat", Mátraballán a farakodás újbóli lehetősége.

 

Mátraderecskei Leier téglagyár fuvarjainak egy részének közúra terelése és a recski kőbányáé.

 

 

152-153

 

Kecskemét-Fülöpszállás-Kiskőrös-Kalocsa viszonylatú vonat

 

 

Több tippem, nincs, tudom pénzbe kerülne, merész tervek, de a Volán részben vagy egészben lefed pár viszonylatot, ha a MÁV tőle tanulna, akkor a megmenthető vonalakon sűrűbben, közlekedne és a városokig, nem pedig értelmetlen csatlakozó állomásokig.

 

Összes helyen a rugalmasabb ügyintézés esetleg mobil ÁFU-s dolgozó gépkocsival felkeresi az ügyfeleket, akik szállítani akarnak pl Gysev talán így csinálja.

Minden rakodóhellyel iparvágánnyal rendelkező cég rugalmas kiszolgálása.

Előzmény: f_k (13191)