Nagyon jó cikk. Jól jellemzi a gazdasági vezetés szemléletét;ha valami nem működik be kell zárni,megszüntetni,eltörölni.
Nem arról elmélkedni,hogyan tegyük gazdaságossá,működőképessé.
Ezeken a vonalakon valóban kevesen utaznak,de vizsgálja-e valaki azt,hogy miért?
Ha valaki be tudná ide tenni a 4-es vonal személyvonatainak grafikus közlekedését akkor láthatóvá válna mekkora szélsőségek vannak benne!!!
Van amikor 20 percenként jönnek a vonatok és van amikor órákon át semmi sem közlekedik.
A 4-es vonallal párhuzamosan olyan cégek bérautóbuszai közlekednek,amelyek több száz,ezer embert foglalkoztatnak,utaztatnak.A győri Audi buszát láttam Lábatlanon,a komáromi NOKIA Nyergesujfalun,A Suzuki Környe,Kisbér,Tata,
a dorogi Sanyó Süttőről, a Suzuki most jelentette be,hogy újabb összeszerelő üzemcsarnokot épít további 1000 munkahelyel,hamarosan kezdik építeni Nyergesujfalun az új cementgyárat.
Megkereste-e valaki ezeket a cégeket,hogy felkiálja a szolgáltatásokat?
Amelyeknek igazi szolgáltatásnak kellene,hogy legyen.Nem ácsorgó,zötykölődő,soha oda nem érő alibivasútnak!
Képtelenek vagyunk szolgáltatni!!!!!Nincs gazdája,felelőse semminek!
A vasútnál van-e magyarázat (keres-e valaki) arra hogy ilyen területeken (4-es vonal) nem vonattal utaznak az emberek.
Itt nem lehet magyarázat a saját gk. hiszen a vasút mentén,állomások környékén lévő cégek dolgozóiról van szó,akiket bérbusszal fuvaroznak.
De vajon hol vannak a jól fizetett fuvarszervezők?Milyen munkát végeztek az évek során ? Mennyi pénzvolt rájuk költve a veszteségből?