bsasa Creative Commons License 2006.07.10 0 0 13181

Nagyon jó cikk. Jól jellemzi a gazdasági vezetés szemléletét;ha valami nem működik be kell zárni,megszüntetni,eltörölni.

Nem arról elmélkedni,hogyan tegyük gazdaságossá,működőképessé.

Ezeken a vonalakon valóban kevesen utaznak,de vizsgálja-e valaki azt,hogy miért?

Ha valaki be tudná ide tenni a 4-es vonal személyvonatainak grafikus közlekedését akkor láthatóvá válna mekkora szélsőségek vannak benne!!!

Van amikor 20 percenként jönnek a vonatok és van amikor órákon át semmi sem közlekedik.

A 4-es vonallal párhuzamosan olyan cégek bérautóbuszai közlekednek,amelyek több száz,ezer embert foglalkoztatnak,utaztatnak.A győri Audi buszát láttam Lábatlanon,a komáromi NOKIA Nyergesujfalun,A Suzuki Környe,Kisbér,Tata,

a dorogi Sanyó Süttőről, a Suzuki most jelentette be,hogy újabb összeszerelő üzemcsarnokot épít további 1000 munkahelyel,hamarosan kezdik építeni Nyergesujfalun az új cementgyárat.

 

Megkereste-e valaki ezeket a cégeket,hogy felkiálja a szolgáltatásokat?

Amelyeknek igazi szolgáltatásnak kellene,hogy legyen.Nem ácsorgó,zötykölődő,soha oda nem érő alibivasútnak!

Képtelenek vagyunk szolgáltatni!!!!!Nincs gazdája,felelőse semminek!

A vasútnál van-e magyarázat (keres-e valaki) arra hogy ilyen területeken (4-es vonal) nem vonattal utaznak az emberek.

Itt nem lehet magyarázat a saját gk. hiszen a vasút mentén,állomások környékén lévő cégek dolgozóiról van szó,akiket bérbusszal fuvaroznak.

 

De vajon hol vannak a jól fizetett fuvarszervezők?Milyen munkát végeztek az évek során ? Mennyi pénzvolt rájuk költve a veszteségből?

 

Előzmény: buszos vagyok (13179)