_nyunyuka
válasz | megnéz
2006.07.09 22:17:42 (13162)
Véleményem szerint a 28 fele menthető, jó tervekkel, összefogással és rengeteg szerencsével.
Meg leginkább jó menetrenddel és a MÁV Cargo alapos fenéken billentésével. Remek példa erre a 24-es vonal.
Előzmény: rp-bubu (13160)
Így van!
Sok helyen be van tiltva a rakodás, illetve "nyiltvonali kiszolgálásnak" minősül
Adminisztratív okokkal oldották meg.
Bezárták az árupénztárakat, azért, hogy a fuvaroztató véletlenül se tudja kifizetni a fuvardíjat.
Azért, hogy a fuvaroztató menjen 50 km re a feladási helytől.
Követ vagy a fát továbbra is célszerű vasúton szállítani.
A környéken élők is ezt támogatják.
Jó menetrendnél a jelenleginél hosszabb közvetlen vonatok kellenek.
Nem a pusztában kell átszállítani az utasokat be kell vinni a mellékvonali vonatot a forgalmas célpontokba. nem Kisternye, hanem Salgótarján, ilyen egyszerű, + 13 km még.
Én azt látom, hogy a buszoknak sincs jövője túl nagy.
Jelenleg diáklkedvezmények, és a 90% tartja életben őket. Egész árú bérletes és egész jeggyel utazó csupán 48-49%!
Mivel ritkán ellenőrzik ezeket, így sok kedvezményes jegyhez juttaja a VOLÁN a használóit.
Buszoknál sok a betérés, nincs csatlakozás, nem lehet kerékpárt szállítani, nagyobb csomagot se, és kényelmetlen.
Busznak a 2000 busszal nem rendelkező település ellátása és a vasútra ráhordás lenne a feladata.