f_k Creative Commons License 2006.07.10 0 0 13171
_nyunyuka válasz | megnéz 2006.07.09 22:17:42 (13162)

 Véleményem szerint a 28 fele menthető, jó tervekkel, összefogással és rengeteg szerencsével.

 

Meg leginkább jó menetrenddel és a MÁV Cargo alapos fenéken billentésével. Remek példa erre a 24-es vonal.

Előzmény: rp-bubu (13160)

 

Így van!

 

Sok helyen be van tiltva a rakodás, illetve "nyiltvonali kiszolgálásnak" minősül

Adminisztratív okokkal oldották meg.

 

Bezárták az árupénztárakat, azért, hogy a fuvaroztató véletlenül se tudja kifizetni a fuvardíjat.

Azért, hogy a fuvaroztató menjen 50 km re a feladási helytől.

 

Követ vagy a fát továbbra is célszerű vasúton szállítani.

A környéken élők is ezt támogatják.

 

 

Jó menetrendnél a jelenleginél hosszabb közvetlen vonatok kellenek.

 

Nem a pusztában kell átszállítani az utasokat be kell vinni a mellékvonali vonatot a forgalmas célpontokba. nem Kisternye, hanem Salgótarján, ilyen egyszerű, + 13 km még.

 

Én azt látom, hogy a buszoknak sincs jövője túl nagy.

 

Jelenleg diáklkedvezmények, és a 90% tartja életben őket. Egész árú bérletes és egész jeggyel utazó csupán 48-49%!

Mivel ritkán ellenőrzik ezeket, így sok kedvezményes jegyhez juttaja a VOLÁN a használóit.

 

Buszoknál sok a betérés, nincs csatlakozás, nem lehet kerékpárt szállítani, nagyobb csomagot se, és kényelmetlen.

 

Busznak a 2000 busszal nem rendelkező település ellátása és a vasútra ráhordás lenne a feladata.

 

Előzmény: _nyunyuka (13162)