R*R Creative Commons License 2006.07.08 0 0 3671
Szia! Akkor törtvégű dobot kellene beépíteni, mert a nagy hajlítások miatt vízszinteshez képest a dob elejét majd meg kell emelni a csatlakozáshoz és a törtvég lesz kb. vízszintes. Hogy ovál-, kör -vagy ikercső= minegyikből van szép is jó is. A lökhárítótól ~1 ujjnyi távolságtartás hővédő fólia nélkül elég. A szabályozható sportdob előnyösebb, de pénztácája válogatja. A decibel egyéni ízlés szerint, de a direktszűrő szivóhagját még kalkuláld be! kb. a kétszerese lesz az utastérben az együttes hatásuk, ha mindkettőből az átlagot választod. Fogyasztás csökkenést csak a sportdobtól ne várj! A végsebesség nőhet és a gyorsulás is, de nem akkora mértékben, mint ahogy a tuningoldalakon leírják, ha igazán érdemi változást akarsz: a direktszűrő is kell a szívóoldalra. A sportdob, amit a Lacsi megérdemel ~25 ezernél kezdődik, a beépítés (szigorúan rozsdamentes anyagokból kérve) + 10 ezertől.
Előzmény: ranti750609 (3669)