f_k Creative Commons License 2006.07.08 0 0 13021

A vasútvonalak felhozása egyáltalán nem növeli az utak forgalmát (ideális esetben), csakhogy ehhez komoly pályarehabilitációra van szükség. Erre pénz nincs, és reálisan nézve nem is lesz.

 

Egy példa

 

Van a 84-es amit felújjítottak pár éve, nem végig, de Recsk-kőrakodó és Kál Kápolna között.

 

1975 ös gyártású 48.3 kg síneket láttam.

Felújjítás éve 96-97

A betonaljon 97 es jelzés van.

 

Ez egy majd 28 kiloméret szakasz.

 

A vasúttal párhuzamosan 5 percenként megy átlagosan a kőszállító kamion néha párban is.

 

Sajnos csak nappal szembe tudtam fényképezni, délután ez van.

Közel fél órát álltam a napon az útátjáró közelében nem minden kamiont - kőszállítót  fotóztam le.

 

Szerintem a kőnek - ilyen forgalom esetén irányvonatokkal megoldva a vasúton a helye.

 

A képek a verpeléti útátjáróban készültek, volt egy téglaszállító Leier Mátraderecske-1. kép - és 8-10 kamion is összesen 1 a vizsgált 30 perc alatt.

A forgalom még gyérebb is volt, mert egy helyen felakadt az egyik kőszállító, emiatt az egyik személyvonatot visszatartották.