Felhívtam...
No, kiderült, motorcserés, és valóban egy 230 -as motor került bele... az eredeti motor nincsen meg.
(Egyébként, ha érzésem nem csal, sejtem, melyik autóról lehet szó...)
Ami még érdekes: a küszöbökön a képeken emelési pontok látszanak kis csövek formájában, ami bizony nem nagyon gyári megoldás.
250S '69 -ig, és 250SE '68 -ig volt (bár évjáratban lehet eltérés a magyar forg. helyezés miatt... vagy éppen egy 280 -as, alvázszámot kéne látni).
Ha megnézi az ember a képeket, a hátsó kerék igen "befordul", túl erős lett a rugó, vagy a lengéscsillapító nem belevaló? (Nem ismerem a hátsó futóművét ezeknek, csak annyit, hogy ).
Fentiekhez képest drága szerintem hazai viszonyok között, bár a kasztniban simán benne lehet ez a pénz. Állítólag a belső is felújított.
Vélemények?