Most hallottam egy véleményt a Duna TV-ben, és nagyon igaznak tűnik. Azért kellett a reformot felszámolással kezdeni, hogy a volánok tervezett privatizációjához megerősítsék kicsit a piacaikat, monopolhelyzetbe hozzák őket, ahol csak lehet.
Igaz, hogy ez nem nagy tétel, de egy Budapest-Szeged vonalon mégsem lehet megszüntetni a forgalmat. Így a kisfalvakba egyébként is járó buszokon nem 5-10, hanem mondjuk 10-15 utas lesz.
És elhangzott az is, hogy a vasútfelszámolás a 30-40 éve tanult "barnaköpenyekesek" begyöpösödöttsége, tehát ugyanaz a hatalmas szakmai baklövés, amit a hirhedt Gulyás Úr csinál az off 4-es metróval.
Mondta ezt egy olyan ember, aki szerint a MÁV alkalmatlan feladata ellátására, mert drága pénzen minősíthetetlen szolgáltatás nyújt! Ő azonban különbséget tudott tenni MÁV és vasút között, a mi "szakembereink" sajnos nem.