Elnézést, hogy egy műveletlen, dilettáns és demagóg hagyományosan szocliberálgyűlölő bátorkodik kérdezni:
- Készültek-e irányelvek abban a nagy létszámú, a témát és az adott vonalat maximálisan ismerő bizottságban arra vonatkozóan, hogy mi fog majd történni a vonallal a bezárások után? Magára hagyják, elagyják esetleg őrzik, karbantartják? Ez szintén vonatkozik a még lakott állomás és kiegészítő épületekre is. Marad e- pl. áram az épültekben és ki fogja fizetni a számlát?
- Kidolgozásra kerültek-e azon előterjesztések is, hogy milyen intézkedések lépnek életbe na netán mégis egyik-másik vonalat újra vagy csak ideiglenesen meg kell majd nyitni üzemzavar, baleset vagy helyi erők nyomásából kifolyólag? Ki fogja és miből fogja pótolni az ellopott tárgyakat, berendezéseket?
- Megoldódik-e az ott élő vasutasok, a vasút kapcsán ott élők további élete? Vezénylés, költözködés, nyugdíj, közművek biztosítása, végkielégítés.
- Mi történik a szinbeli és vasúti biztosítóberendezésekkel, hidakkal, csatornákkal, egyéb műtárgyakkal, pl. alagút? Karbantartás, javítás, festés, stb. vagy majd beomlik, összedől, ellopódik?
- A vasút helyben maradó vagyontárgyaival van-e valami további cél, hasznosítás, értékesítés, lebontás? Veszélyes anyagok kármentesítése, veszélyessé váló épületekbe való bejutás megakadályozása, figyelmeztető jelzésekkel való ellátása.
Távközléstechinkai rendszerek maradnak, esetleg szinesfémként hasznosulnak?
Marha egyszerű azt mondani, hogy holnaptól nem jön többet már a vonat.
Hentes, (aki a hajtányával egyre többet és többet fog majd hajtányozni és szomorkodni amíg még lesz sín a bezárt vonalakon...)