Ez egy tragédia!
És gondolja Kóka, hogy ezután kevésbé lesz veszteséges a vízfej??
Amúgy a 11-et, 37 S.szob-N.atádi részt plusz a 87-et én sem értem....
37 másik részén nem nagyon van utas, inkább nyáron a Balatonra mennek vele; ellenben ha jól megnézik szerintem a Sszob-Atád a MÁV egyik legnyereségesebb mellékvonala. Ha még kivennének 1-2 fölös vonatot belőle akkor még inkább az lehetne. 1 Bz jár oda-vissza többnyire 50% feletti utassal, közbenső állomás és személyzet nincs.
Egyszer már ideiglenesen bezárták, a Volán akkor sem bírta az utasokat (2-3 stb. busz járt rendszeresen). A diákokkal+ingázókkal BZ+mellékkocsi is dugig szokott lenni, akkor mit akarnak ezek a busztól?? Ráadásul egy olyan úton, ami kb. anniyra romos, mint a sínpálya.
87 pedig az ország legszebb vonala 11-el és 50-el versenyezve a megtisztelő címért. (esetleg még a 75 beszállhat) Mindössze kétszer utaztam rajta, de felejthetetlen. Ráadásul a nyári időszakban Szilvásváradig szinte biztosan tele van.
Ugyanakkor nem értem hogy miért nem rakták rá a 35-öt, ha már a 37-et igen?