DJ. Bakter Creative Commons License 2006.07.06 0 0 12875

"Speciel a 112-es vonalnak nincs sok értelme valóban, meg a Kisszénás-Kondorosnak sem. Én a 62-es vonalat utaztam végig 3x is oda-vissza. 3 ember volt rajta/vonat. Nem volt értelme. De a 23-as vonalban nem lennék biztos. "

 

Látod, nem lehet általánosságban beszélni: azt sem lehet kimondani, hogy minden mellékvonal megszűntetendő, de azt SEM, hogy minden mellékvonal kell.

 

"Márpedig ahol a falu 100 lakosa közül 60 nyugdíjas, annak nem hiszem hogy mindnek van autója. "

 

Ahol 100 lakos között 60 nyugdíjas, ott a falu nem hiszem, hogy a vasút miatt szakad le ... eddig volt vasút (vagyis még 2006 évben van is), mégis eljutott idáig, hogy a fiatalok elmentek. Nem elgondolkodtató?

Máshol meg nincs vasút, a falu mégis vígan él és fejlődik (Telkiben meg Budajenőn sincs vasút :))))))))))

 

"Állandóan minőségjavításról hablatyolt, de arra nem tudott érdemben válaszolni, hogy mitől növekedne a minőség a vasúton"

 

Hát ez igaz, ettől a 6 milliárdtól biztos nem...

 

"Tehát neki a vidéki ember senki. Köszönjük, most már tudjuk. Ezek szerint a buszon utazó 3-5-10 ember is senki. A kisfalvaknak vége, ott már csak a "senki" lakik."

 

Ez demagógia. Érdekes, ha 3-5 embernek jár a kötött pályás közlekedés, akkor pl. Pécsett miért nem épül minden autóbuszvonal helyére villamos? Ott nem 3-5 ember van még a legkisebb forgalmú buszjáraton sem.

Vagy az is érdekes, hogy 3-5 embernek simán kimegy egy IK 260-as, ugyanakkor budapesten a 7-es buszon meg álljon 150 utas? ... nekik nem jár ülőhely, mint a kisfalusiaknak? Azt akarom, hogy járjon 3-5 emberenként egy db hetes busz.

(Ezt a pár mondatot kéretik nem komolyan venni, annak ecsetelésére írtam le, hogy demagógnak mindkét oldalról lehet lenni.)

 

"A turisztika ott fejlettebb kicsit mint nálunk, mert bármiből képesek túrisra látványosságot produkálni. "

 

És gondolom az osztrákoknak van is pénzük hogy felkeressék. Mert itthon - legalábbis a Sanda Ipszosz és társai felmérése szerint "az emberek több, mint fele sehova sem megy nyaralni", a többiek meg az Adriára.

 

looksharp: "Amúgy ha már a 37, 130 és 147a vonalakat berakták a listába, mehett volna :

146-os Kunszentmárton-Lakitelek része (napi utasforgalom 300 fő alatt!),

117 Tiszalök-Polgár-Ohat-Puszakócs"

 

Az anyatopicban a 235440-ben én is ezeket kérdeztem :)

 

"87-es vonal: itt csak autóval jártam, a közút sok helyen szinte párhuzamos a vasúttal, hihetetlenül szép a táj, de pont az a rész szűnik meg, mely a Bükk legszebb részén kanyarog... "

 

Látod, azért szűnik meg, mert még Te is autóval mész arra....:))))

Előzmény: gmarc (12810)