gmarc Creative Commons License 2006.07.06 0 0 12847

Vannak vonalak, amiknek valóban semmi értelme, a 28 közül ezekből van több.

Vannak vonalak, amiknek van értelme, és hiba bezárni, ezekből van a 28-ban kevesebb.

Lenne más út is a gazdaságosság növelésére és a veszteség csökkentésére (KN-üzem pl.).

A fővonalakon is termelődik a veszteség, azokhoz miért nem nyúlunk hozzá? Szóló Bz bőven elég néhány fővonali Szili+4 Bhv helyett.

2 pár vonat helyett 2 pár busz nem fejlődés.

Elfelejtik a köztes lehetőségeket: pl. csak hétvégén van vonat, amikor a buszok nem bírnák az utasmennyiséget, esetleg biciklit is szállítanának.

 

Ja és mellékesen: az újságokban megjelent térkép szerint Mezőhídvégig van vasút. Meg Pécsről Bátaszékre is. Javaslom, hogy a mellékvonalak gondjait egy topiktalálkozó keretében beszéljük meg, rendeljünk Bz-t Lepsény-Mezőhídvégre, vagy Pécstől Bátaszékig... Hát ennyire vannak képben a döntéshozók. A népnek meg mindegy, földrajztudás 0, hát még a vasúthálózat...