GyöBzs Creative Commons License 2006.07.05 0 0 12776
Oké, sirassuk együtt.

Szerintem minden reálisan gondolkodó számára várható volt, hogy ez a "csomag" előbb vagy utóbb, de meg fog érkezni. Az a véleményem, hogy sokkal eredményesebbnek tűnik ez a megoldás, mint a vonatok számának fűnyíróelv-szerű csökkentése.

Más kérdés ugyan, hogy nem lett volna érdemesebb esetleg a közigazgatási reformot megvárni, aztán a régióknak felajánlani az egészet... ha nem kell nekik, akkor becsukni a boltot, ha meg jónak találják, akkor pörögjön az 1 Bz. Jelen helyzetben továbbra is fenyegető, hogy az ellátásért felelős a GKM maradt, semmi helyi önhatalmúan felkent vagy törévényileg felhatalmazott testület/szerv nincsen, aki ezt a szerepet átvegye. Szubszidiaritás elve, stb.

Továbbá megjegyezném, hogy a MÁV-ban és alapból a jelenlegi rendszerben ez a probléma nem kezelhető. Oké. Akkor jó magyar módra miért nem megoldásokat keresünk a sóval behintés helyett?
Előzmény: Sabee Gigant (12756)