gumpy Creative Commons License 2006.07.05 0 0 12746
Csak azt áruljátok már el, hogy miért kell bezárni a vonalakat az ütemes menetrend és a buszokkal való összehangolás ELŐTT??? Hogy nehogy véletlenül kiderüljön, mégis életképesek tudnak lenni? Erről az egészről nekem az ötvenes évek koncepciós perei jutnak eszembe. Na igen, az alma nem esik messze a fájától... Ufff...

A 11-es és 87-es bezárása pedig akkora szakmai dilettantizmus, hogy még... A következő lépés a falurombolás lesz: mennyivel olcsóbb városokban, panellakótelepen élni, könnyebb az ellátás. Mert biztony nem engedhetjük meg magunknak, hogy ennyire szétszórva, természetesen környezetben éljenek az emberek. Jelszó: "nem fussssa..."

Nagyon OFFFF: remélem lesz még néhány ilyen döntés, és olyan messze kergetik ezt a dilettáns kormányt, tanácsadóival együtt (amely saját tehetetlenségét rombolással palástolja), amennyire csak lehet.

Még valami: a budapesti villamoshálózat a széttagoltságtól szenved, mert minden feleslegesnek látszó méternyi pályát felszedtek. Most ezt csináljuk a vasúttal is (l. 11, 22, 37, 84, 87, 98, 152). A 98-as néhány éve jó szolgáltatott tett a 90-es vonal felújításakor, arra kerültek a nemzetközi vonatok. Ezután mi lesz? Erre gondoltak a "szakemberek"? Megtakarítunk néhány milliárdot, és nyakunkon maradt egy széttagolt, alig használható vasúthálózat. Egy baleset vagy felújítás lebénítja majd a fél országot, mert nem lesz kerülőútvonal. Éljen az előrelátás.