Gyedmaroz Creative Commons License 2006.07.03 0 0 35
Na, várjatok picit.
Itt nem arról van szó, hogy telefonkönyvből kiszedi boldog- boldogtalan.
Akik hívnak, azok a T-Com megbízásából teszik. Ezt a T-Com is elismerte, amikor reklamáltam.
Tudják milyen vonalam van, milyen díjcsomagom.
Csupán csak egyszerűen szarnak rá, hogy mit vállaltak a szerződésben.
Tudják, hogy a mezei fogyasztó kiszolgáltatott.
Most mi a fenét tehetek?
A Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjéhez fordulhatok, akik max. összevonják a szemöldöküket, amitől a tékom majd hanyat- homlokon hatódja magát.
De a legidegesítőbb mégis az, hogy nincs ott egy értelmes ember, akinek el lehetne mondani, hogy az ilyen agresszív és ostoba vigéckedés kontraproduktív. Ha egy hónapon belül már a huszadik ügynökük zargat a leglehetelenebb időpontokban ugyanazzal a hülye ajánlattal, de úgy, mintha egy debilnek magyarázna, hát, én biztosan nagyon fogom nemszeretni ezt a céget.

Előzmény: rainman (32)