Őszintén reméltem, hogy komolyabb válaszokat kapok, mint hogy "csíkos inga helyett akarsz Bz-t?!", meg hogy "nem is utaztál még nyáron Bz-ben!".
De, nagyon sokat utaztam. Nyáron, Bzmotban. Ja, néha jó meleg tud lenni. Ez szerinted elég érv amellett, hogy járjon továbbra is Bz-nyi utas kedvéért hatalmas mozdony 160 ülőhellyel.
Szerinted ezt a pazarlást fenn lehet tartani azzal a zsarolással, hogy vagy mozdonyos bohócvonat, vagy méregdrága Desiró.
Szerintem hiány lesz négytengelyes kocsiból, valamint villamos mozdonyból néhány éven belül (mások is így gondolják, a MÁV-on belül is). Az is elkerülhetetlennek látszik, hogy jó 20-25 Bzmot felszabaduljon a mellékvonalakról, ha azokon a személyforgalom megszűnik.
Én tettem egy javaslatot, hogy lehetne ezeket a járműveket leghatékonyabban hasznosítani, egyben kocsit és gépet nyerni olyan vonatok számára, melyeknek valóban szüksége van rá.
Lehet, hogy az én javaslatom rossz.
Várom a tiédet.
Az, hogy vegyünk kilenc puttony Desirót, meg tíz zsák Taurust, csak akkor ér, ha pénzt is rajzolsz hozzá. Mert az én javaslatom gyakorlatilag nem kerül semmibe. De az is lehet, hogy megér motorkocsinként 3-5 milliót, hogy az ablakokat normálisan lehúzhatóvá cseréljék.