f_k Creative Commons License 2006.06.30 0 0 12585

"Villanybézé"

 

Azt hangsúlyozom, hogy ha ma 160 ülőhelyen van 30 utas

 

*****

 

Igazad van, én is hasonlókat mértem a fővonali "személyvonatokon"

 

Bz elmondom miért nem megoldás:

 

A PHD díja ugyanúgy 500-600 Ft/km

állomáshasználati díjakat szintén fizetni kell.

 

Egyedül megtakarítható:

V43 vonatási GÜ díja ami 570 Ft/km cserébe a Bz 420 Ft/km.

 

Megtakarítás 150 Ft/km.

 

Ez pár vonalon OK, de ahol még 100-as 120-as pálya van pályakapacitást foglal egy 80-al "vánszorgó" Bz.

 

Én személyesen javasoltam a SZESZA-nak tavaly ezt.

Akkor kíséeleti jelleggel a Füzesabony-Miskolc viszonylaton 1 vonatpár ami a Miskolci Gépszekhez megy, a szerelvénymenetet megelőzendő, kivált egy villanyvonatású személyvonatot.

 

5057 sz vonat és a 5054 sz vonat.

 

Másik hátrány: Ha sokrészes a Bz akkor a pár állomásközös táblás megállóhelyen felszálló utas ingyen utazik 2-3 állomásközt, megállóközt.

 

Ez a Bz nem Iker Bz.

Átalakításához szintén pénzre van szükség.

 

Részben rontja az utaskényelmet a fővonalon, részben a 100 120 km/h szakaszokon nő a menetidő, egyes időpontokban kapacitást is szűkíti.

 

Késés esetén is gond van vele.

Bz gondja az hogy a többrészes szerelvénynél nehézkes a menetjegy ellenőrzés azaza a  bevétel beszedése

 

Előzmény: amicus (12580)