Az általad említett Mozdony plusz két személykocsi leváltására a Desiro alkalmasabb lenne
Bzmot van, Desiro nincs.
Ennek következménye lenne a menetidő nővekedése
Mindenütt megállós személyvonatnál ez megállások között fél-egy perc többletet jelent a 100/100-as menetrendhez képest. Szerintem nem romlik érezhetően a színvonal.
Azt a véleményed, hogy olyan emberekkel, akik nem rohannak autókereskedőkhőz a szinvonalcsökkentés hatására, lényegében szabadod lehet játszani
Nem ezt írtam!
Aki már "majdnem" vehet autót, azt esetleg egy olyan vonat, amin ezentúl nincs szabad fülkéje, hanem esetleg egy emberrel osztoznia kell a négyesen, arra indíthat, hogy elpártoljon a vasúttól.
Aki az autóvásárlástól messze van, azt e a változás nem érinti kritikusan.
És még egyszer: a Bzmot korántsem egyértelmű színvonalcsökkenés. Én például az összes pécsi 20-17-es és 20-57-est rosszabbnak találom az ugyancsak pécsi bözönkéknél.