amicus Creative Commons License 2006.06.30 0 0 12577

Az általad említett Mozdony plusz két személykocsi leváltására a Desiro alkalmasabb lenne

 

Bzmot van, Desiro nincs.

 

Ennek következménye lenne a menetidő nővekedése

 

Mindenütt megállós személyvonatnál ez megállások között fél-egy perc többletet jelent a 100/100-as menetrendhez képest. Szerintem nem romlik érezhetően a színvonal.

 

Azt a véleményed, hogy olyan emberekkel, akik nem rohannak autókereskedőkhőz a szinvonalcsökkentés hatására, lényegében szabadod lehet játszani

 

Nem ezt írtam!

Aki már "majdnem" vehet autót, azt esetleg egy olyan vonat, amin ezentúl nincs szabad fülkéje, hanem esetleg egy emberrel osztoznia kell a négyesen, arra indíthat, hogy elpártoljon a vasúttól.

Aki az autóvásárlástól messze van, azt e a változás nem érinti kritikusan.

És még egyszer: a Bzmot korántsem egyértelmű színvonalcsökkenés. Én például az összes pécsi 20-17-es és 20-57-est rosszabbnak találom az ugyancsak pécsi bözönkéknél.

Előzmény: vaskerék (12575)