gumpy Creative Commons License 2006.06.30 0 0 12559
Ezt be kellene keretezni és kiakasztani sok döntéshozó falára:

"Tulajdonkeppen valahol ugy erzem, azt kellene csinalni, hogy a varosok kozott fenntartani a vasutat, az osszes olyan faluban nem megallva, ahol az allomas tul messze van a falutol, es ezzel jobb menetidot elerni a potencialis penzt hozo helyeken. Valahogy ugy, ahogy a GySEV csinalja a gyorsvonataival a 8-ason. Vagyis ha ezek a varostol varosig es nem vonal vegtol vonalvegig kozlekedo gyorsvonatok halozatot alkotnak (pl Komarom - Szekesfehervar helyett Gyor - Szekesfehervar), akkor ezekre mar ra lehetne hordani a falujaro buszokkal. Akar utemesen. hogy mondtatok: ahogy a 20-ason is eleg lenne a gyorsvonat... Szoval szerintem igy lehetne ertelme egy Gyor-Veszprem vonalnak is, vagy egy Eger - Debrecen vonalnak. Persze a gyorsvonat lehet meg attol csuklos Bz.

De jelenleg a vonat legfontosabb elonye a busszal szemben szerintem az, hogy halozatot alkot, es hosszu utak is tervezhetok vele, sokkal szabadabban, mint busszal (busznal ahol van is tavolsagi osszekottetes, ott jellemzoen napi egy-ket par)."
Előzmény: Jump424 (12549)