-Korpa- Creative Commons License 2006.06.30 0 0 12

Sziasztok !

 

Nagyon szépen leírtátok hogy milyen is ez a munka.Én is már több éve taposom a "szakmát" .több cégnél is voltam.  A droid kifelyezés az telitalálat, ahol most vagyok ott is igy hívjuk hülyeségből egymást. Sok ügyfélnek, sőt cégen belüli más beosztásu embereknek fogalmuk nincs hogy milyen  szigoru szabályoknak ,minőségi mutatóknak kell megfeleni egy call centeresnek . A rögzitett beszélgetéstől kezdve a folyamatos statisztikázáson át minőségi és mennyiségi mutatóknak is mindig rendben kell, vagy kellene lennie. Jó esetben ezek teljesíthetők (nem mindig ). Ha valakit érdekel ez a téma a napokban indítottam egy hasonló fórumot a www.richfield.extra.hu/forum  címen ahová egy-két kollegát/kollegínát , vagy volt kollegát/kollegínát  már meghívtam.       

Előzmény: KhicsiÉn (10)